بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، أبريل 24، 2014

Azza El-Arnaouti, Mohamed Ahmed Abdellatif, Sherif Helmy Riad and 10 others like this.


محمد رضا النجار بالتوفيق لكن انا لي طلبات كثيره عندك اذا ربنا وفقكم بأذن الله .. تحياتي

23 August at 01:58 · LikeUnlike · Hassan Kuttp ربنا يوفقك......

23 August at 02:01 · LikeUnlike · شيماء المنياوي ربنا معاكي

23 August at 02:09 · LikeUnlike · Meriet Megahid ربنا يوفقك باذن الله

23 August at 02:16 · LikeUnlike · Azza Soliman شكرا

23 August at 02:26 · LikeUnlike · 1 person

Loading...

· Tarek Albassal بالتوفيق دايما أستاذه عزة...

23 August at 02:29 · LikeUnlike · Fahmy Nadeem عندى سؤال واحد بس من فضلك هو كل ما يشغلنى لحسم موقفى من ترشح سيادتك الذى كنت مقتنع به جدا منذ فترة وجيزة ..

23 August at 02:31 · LikeUnlike · احمد خميس على بركه الله صديقتى عزة واتمنى التوفيق لك من كل قلبى



والله معك فسيرى على بركه الله

23 August at 02:54 · LikeUnlike · Azza Soliman ايه هو السؤال بس تسمح لي اجيب عليه غدا وتصبح على خير

23 August at 03:08 · LikeUnlike · Hazem Swelm عزه اتمنى لكى من كل قلبى التوفيق وفقكى الله وسدد خطاكى وسوف نقيم حمله على موقعنا من اجلك

23 August at 03:14 · LikeUnlike · Ahmed El Diesel برنامج انتخابي جميل ولكن هل تعتقدي ان الحكومة ستقبل بتطبيق أقتراحاتك ؟؟

وخصوصا ان غيرك من قبل قدمو اقتراحات مشابهه لحل مشاكل مصر من عباقرة ونوابغ ولكن كان مصيرها التعفن علي الأرفف او في صناديق القمامة ومع الحكومة الحالية لا يوجد شيء قابل لل...تطبيق او الحل الا طبعا اذا كان اقتراحك يضمن مزيد من الأرباح لجيوبهم وكروشهم

See more

23 August at 04:20 · LikeUnlike · منير أديب يالا ربنا يوفقك دائما، وأحنا في الخدمة لحد ما توصلي مجلس الشعب

تحياتي

23 August at 10:05 · LikeUnlike · Sami El-behiri Good Luck AZZA

23 August at 10:44 · LikeUnlike · Azza Soliman انا وضعت البرنامج وانا بالفعل بشتغل عليه من> سنوات مش مستنيه اوصل المجلس وساظل أحوال على تحقيق أي جزء لو وصلت للمجلس

على الأقل يكفي المحاولة والأستمرار في المحاولة طول مافينا نفس مش هابخل به على مصر

انا عارفة ان ناس كتير زيي وأحسن مني بكتير ...حاولوا انهم يقدموا الكثير للوطن من خلال المجلس ولكن كل ده لن يمنعني من اني أحاول انا كمان وعزائي أني نجحت في تحقيق بعض طموحاتي البسيطة لمصر

See more

23 August at 11:05 · LikeUnlike · 1 person

Loading...

· محمد محمد حسن كامل بالتوفيق ان شاء الله لكل من يسعى للمزيد من الرقي والتقدم والإزدهار ودور المرأة ينافس دور الرجل ولاسيما في صناعة الآجيال

تحياتي وفائق تقديري

محمد حسن كامل

رئيس اتحاد الكتاب والمثقفين العرب

23 August at 11:39 · LikeUnlike · 1 person

Loading...

· Eman Abouelhoda بالتوفيق يارب ياعزة

23 August at 14:08 · LikeUnlike · Hossam Adel اتمنى لك النجاح والتوفيق ان شاء الله رمضان كريم

23 August at 17:50 · LikeUnlike · Noor Mahmoud ربنا يوفقك يارب

23 August at 18:46 · LikeUnlike · محمد خوينس والله كلامك حلو جدا وانا شخصيا معجب بية ويا ريتنى كنت فى دايرتك كنت رشحتك

23 August at 22:22 · LikeUnlike · Mohmed Shaker ربنا يوفقك 000 نحن معك

24 August at 01:27 · LikeUnlike · Layal Samer يا أخت عزة انا ماما مصرية وللأسف مقيمة بالسعودية ما بقدر اجى مصر لأرشحك وربنا يوفقك ويقويكى وما تقلقى أكيد ربنا حيوقف معك طول ما نواياكى خير وارتقائك بمصر شى كتير حلو وكويس وللأمام وتحياتى ليكى وللجميع حبيبتى

24 August at 06:38 · LikeUnlike · Nagy Abolnaga باعزة المفروض اشجعك وانا بشجعك والمفروض الا اخدعك وعليه اطلب منكى ان لا تضعى برامج وليكن برنامجك الوحيد انا ل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق